Kip met groenten pakketjes

KIP MET GROENTEN PAKKETJES (10 min + 15 min kooktijd)
Een  super simpel gerecht, weinig afwas, snel klaar en erg voedzaam! Voeg hier nog wat gekookte groenten, quinoa of rijst aan toe en je hebt een topmaaltijd!

Dit gerecht is hoog in eiwitten en laag in calorieën. Een ideaal 3SIXTY5 gerecht dus. Eet smakelijk!

INGREDIËNTEN (voor 4 personen):
– 4 kipfilets
– 250 g champignons (in plakjes gesneden)
– 200 g kleine wortelen-1⁄2 tl fijn zeezout
– 2 el zilver uitjes
– 2 paprika’s (in reepjes gesneden)
– 2 takjes verse tijm
– 1 citroen (in partjes)
– zout en peper naar smaak
– Zilverfolie

BEREIDINGSWIJZE:
– Zet de oven alvast aan op voorverwarmen (200 graden).

Sla de kipfilet plat tot ongeveer 1 cm dikte; plaats de kipfilet op een stuk zilverfolie. Leg de champignons, wortelen, uien en rode peper op de kip; bestrooi met peper, tijm en zout.

– Vouw de zilverfolie rond de kip en groenten en sluit goed af. Leg op een bakplaat. Bak gedurende 30 minuten op 200 graden.

– Haal uit de over en garneer met partjes citroen.

VOEDINGSWAARDEN (per persoon):
Kcal: 175
Eiwit: 25 gram
Koolhydraten: 11 gram
Vetten: 3 gram
Vezels: 2 gram


SLANK MAAR SLAP
Vanuit 3SIXTY5 denken wij meer vanuit gezondheid en fitheid dan uitsluitend vanuit slank zijn. Je kunt heel ongezond afvallen, denk aan crash-dieëten, of afvallen maar toch nog de verkeerde dingen eten. Theoretisch gezien zou je van een Snickers of M&M’s dieet kunnen afvallen, zolang je totale calorie inname lager is dan je totale calorie verbruik. Echt gezond is dit niet niet, en ze zult er ook niet heel goed uitzien, ook al ben je slanker dan daarvoor. Wij willen namelijk dat je sterk, fit en gezond bent én er super goed uitziet!

Lees hier waarom wij vinden dat je niet alleen moet focussen op afvallen.

#3SIXTY5 #3SIXTY5recepten
#getfittheprofessionalway